load icon
ACCOUNT SELECTIE (0)Inloggen Registreren
T. 088 655 4330 E. info@bloembloem.nl

Concept Design Decoration

Op dit platform ontdek je sfeer, raak je geïnspireerd en creëer je een eigen moodboard voor jouw evenement.

Wij stylen ruimtes en gelegenheden op basis van jouw ideeën en wensen. Ook zal ons team adviseren in inrichting.

Kies favorieten

Bekijk het lookbook en maak een eigen selectie door sfeeritems en producten te selecteren door op het hartje te klikken.

Maak moodboard

Na het selecteren maak je een eigen moodboard, deel je dit met het ons team en wij richten jouw evenement in!

FAQ

Kan ik op deze website ook online bestellingen doen?
– Dat is niet mogelijk, deze website is bedoelt om te inspireren en de klant de mogelijkheid te geven om zelf sfeer aan te geven voor een komend event.
Bij ons partnerbedrijf, Héman Horecaverhuur, kun je gemakkelijk online bestellingen plaatsen. Ga hiervoor naar heman.nl

Ik kan niet vinden wat ik zoek, kunnen jullie mij helpen?
– Zeker! Wij zijn van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 08.00-17.00 uur, ons creatieve team heeft genoeg mogelijkheden.

Over BloemBloem
Vacatures

BloemBloem is opgericht in 2004. Van Brabant tot Zuid-Holland, is het bedrijf nu gevestigd met een kantoor in Amsterdam en een enorm magazijn in Mijdrecht.
In 2017 is BloemBloem gefuseerd met Héman Horecaverhuur. Waar BloemBloem de gehele inrichting voor een event organiseert, is Héman Horecaverhuur de toeleverancier voor evenementen betreft mastiek, apparatuur en meubilair.

Met het creatieve hoofdkantoor team; Elise, Ròbin, Jeroen & Demi, maken wij offertes op maat voor welke partij dan ook. De bloembinderij, wordt gerund door onze bloemenvrouw Samantha. De opbouw van jouw event wordt gedaan door ons super projectteam; Sydney, Didi, Erwin, Ricky & Jules op locatie.

Vacature Event specialist sales & styling m/v

Ter aanvulling van ons BloemBloem team zoeken wij een creatief en commercieel talent met een gezonde dosis energie en een goed operationeel inzicht. Ben jij een persoon die met grote enthousiasme en passie de ultieme event beleving kan creëren, dan is dit jouw nieuwe droombaan! Je komt terecht in een hecht team dat nauw verbonden is met verschillende afdelingen zoals; sales, logistiek, bloembinderij en administratie.

Als event specialist sales & styling ga jij deel uitmaken van onze sales afdeling die gevestigd is in ons kantoor te Amsterdam. In deze functie ben jij samen met een aantal andere collega’s verantwoordelijk voor het van A tot Z uitwerken van evenementen. Denk daarbij aan het meedenken in het creatieve proces, het maken van moodboards, het opstellen en presenteren van offertes en het overdragen van de projecten aan de operationele afdelingen. Uiteraard ga je ook regelmatig op locatiebezoek waardoor je op de meest fantastische plekken in Nederland komt.

Wij bieden

– Een dynamische werkomgeving en een leuk team om in te werken
– Elke week VRIJMIBO!
– Een mooie uitdaging waarin jij echt onderdeel bent van een team
– Volop doorgroeimogelijkheden
– Gratis gebruik kunnen maken van verhuurartikelen voor je eigen feestje
– Ruimte en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en eigen initiatief
– Een fulltime baan met uitzicht op vast dienstverband
– Arbeidsvoorwaarden en salariëring zijn in overeenstemming met de functie
– Centrale ligging, goed bereikbaar met OV
– Een goede reiskostenvergoeding

Werkzaamheden

– Inspirerende offertes maken aan de hand van de wensen van opdrachtgevers
– Samenstellen, calculeren, bespreken en presenteren van evenementen/projecten
– Het voeren van scherpe communicatie met uitvoerende afdelingen
– Het nauwkeurig opvolgen van uitstaande offertes
– Aftersales
– Relatiebeheer
– Acquisitie
– Locatiebezoeken

Wat verwachten wij van jou?

– Hbo werk- en denkniveau
– Een afgeronde opleiding richting HBO Hotelmanagement, HBO Hospitality- en – – Eventmanagement of vergelijkbaar
– Organisatie talent
– Creativiteit
– Flexibiliteit
– Commerciële drive
– Zelfstandigheid
– Communicatief vaardig, zowel Nederlands als Engels
– Kennis van de evenementenbranche en werkervaring in een soortgelijke functie is een pré

BloemBloem organiseert het compleet inrichten van evenementen met meubilair, decoratie en bloemen. Ieder event is uniek en onze eventplanners creëren de juiste ambiance voor iedere gelegenheid in een voorstel op maat. Een event zal al in de conceptfase in een 3D plattegrond gevisualiseerd worden, wat zorgt voor een goed begin. Sinds 2015 zijn BloemBloem en Héman Horecaverhuur gefuseerd, deze twee krachten versterken elkaar uitstekend. Waar Héman de praktische horecaverhuurder van allerlei horeca artikelen is en BloemBloem het creatieve team voor concepten, design en decoratie.

BloemBloem en Héman Horecaverhuur zijn gevestigd in Amsterdam en Mijdrecht, Héman Horecaverhuur bestaat ruim 100 jaar, er zijn ruim 100 medewerkers in dienst en is ISO 9001 gecertificeerd. Door middel van een uitstekend prijs/kwaliteit niveau en creatieve invulling van toonaangevende projecten weet Héman vele mooie klanten aan zich te binden.
Voor meer informatie bezoek onze websites: www.heman.nl en www.bloembloem.nl

Word jij onze nieuwe collega? Wacht niet langer en stel je aan ons voor door te solliciteren!
Inhoudelijke vragen over de functie of vragen over de werving- en selectie procedure? Dan kun je terecht bij Sharon Kentrop (HRM) 020 66868 58 (algemeen) of 088 6554 326 (direct), email hrm@heman.nl

Héman Horecaverhuur / Bloem Bloem
Joan Muyskenweg 34
1114 AN Amsterdam – Duivendrecht
020 668 68 58

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

MOODBOARD DELEN

Directe link om door te sturen

MOODBOARD OPSLAAN

Hoe wil je jouw moodboard publiceren?

Openbaar publiceren

Jouw moodboard wordt toegevoegd aan het overzicht op de website

Privé publiceren

Alleen voor jou toegankelijk en de mensen waar je het mee deelt
MOODBOARD OPSLAAN
Registreren