FAQ
FAQ
Hoe plaats ik mijn bestelling bij BloemBloem?
Het plaatsen van een bestelling kan telefonisch of per e-mail.

Wordt bij een offerte direct een reservering gemaakt?
Wij nemen de aanvraag in behandeling. Als er eventuele tekorten zijn zullen we in overleg een alternatief aanbieden. De offerte zal per mail naar u worden gestuurd. Uiterlijk twee weken voor de order vragen we u om de order te bevestigen.

Is er een showroom waar ik de verhuur materialen kan zien?
Op aanvraag kunnen we een live setting opbouwen in onze showroom. In de toekomst zal de showroom gevuld worden met diverse materialen en decors. Hiervan houden we u graag op de hoogte in onze nieuwsbrief.

Wat zijn de standaard bezorg- en retourtijden van BloemBloem?
Het operationele centrum is op werkdagen geopend van 7:00 tot 17:00 uur. Bezorgingen buiten deze tijden worden ingepland op afspraak.

Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten worden berekend aan de hand van de ritafstand. In sommige gevallen geldt er een aangepast tarief. Bijvoorbeeld bij gecombineerde ritten in dezelfde regio.

Kan ik de materialen zelf opbouwen?
In de meeste gevallen komt er een projectleider naar de projectlocatie met eventueel meerdere op-afbouw medewerkers. Zij zullen ervoor zorgen dat het meubilair op de juiste wijze geplaatst wordt. Heeft u eigen mensen beschikbaar die kunnen ondersteunen? Laat het ons even weten.

Stel dat wij het meubilair beschadigt retour brengen, wat is dan de procedure?
Indien materialen beschadigd raken tijdens uw leveringsperiode kunt u dat direct melden aan de chauffeur of de projectleider. Onze financiële administratie neemt vervolgens contact met u op om de schade te beoordelen en de kosten van de schade te verrekenen.

 
FacebookLinkedIn